
Работим с десетки бутици, физически и онлайн магазини за дрехи от над 20 години. Ние сме Уърлд Трейд Онлайн ЕООД е сме един от най-големите вносители в Бълагрия на дрехи от Полша, Унгария, Италия, Китай.
Дългогодишният ни опит ни е срещнал с много бизнеси като вашия и можем да ви бъдем полезни с много професионални съвети.
Ако вашият бизнес е физически или онлайн магазин за дрехи проверете дали сте направили следните неща:
Следете модните тенденции ВИНАГИ!
Като търговец на конфекция трябва да знаете много добре какво е модерно във всеки един сезон, за да знаете какво търсят вашите клиенти. В тази връзка е необходимо да положите усилия и постоянно да се информирате какво е тренди и модно, и то да се информирате предварително.
Така ще знаете и какви дрехи да зареди в магазина си още преди сезонът да е започнал.
Ние сме вносители на дамски бански, блузи, тениски, рокли, туники шалове и още много продукти и постоянно се опитваме да бъдем в крак с тенденциите. Често посещаваме световни изложеня, срещайки се с различни производители и синтезираме най-добрите, спрямо цена- качество. Тъй като за българина е важна и цената. Следим модните тенденций като следим какво се предлага на едно от най-големите изложения за бански и бельо, а именно PRET-A- PORTE, Paris и други. Следете тенденции и вие.
Избирайте качеството пред цената!
Да, цената е вероятно най-важният фактор за клиентите, но никога не я поставяйте пред качеството. Не правете този компромис. Знаете ли защо ви съветваме това, защото като собственик на малък или среден магазин вие ще разчитате предимно на постоянните си клиенти, а не на случайността. А ядро от постоянни клиенти, които да купуват пак, и пак, и пак се създава с качество на продуктите. Плюс това доволните клиенти са най-добрата реклама, която можете да имате. А и не искате да имате бизнес просто, за да продавате парцали, искате да продавате ДРЕХИ, нали?!
Мърчандайзинг или как изглежда магазинът ви?
Колкото и да е малък магазинът ви (става въпрос за физически обект) от изключително значение е как е подреден той, дали продуктите са изложени красиво и привлекателно за очите на клиента, дали се акцентира върху топ продукти и тн. По дефиниция мърчандайзинг е съвкупност от техники, целящи да помогнат за продажбата на даден продукт. Мърчандайзингът е част от маркетинга и когата става въпрос за продажби в магазин, той е най-важната част, защото определя начина, по който клиентите се “докосват” до вашите продукти.
Направете магазина си красив и “продаващ” на клиентите. Сложете топ продуктите си на централно място, изложени на красиви манекени. Акцентирайте върху промоциите, като те да са първото или второто нещо, което клиентите ви виждат в магазина. Погрижете се за атмосферата в магазина – радващ окото интериор, приятна музика, парфюмен аромат….Всички тези фактори карат клиентите да прекарат повече време в магазина ви, а това пък води до по-големи продажби.
Направете локална оптимизация на магазина си (ако още не сте го направили)
Когато имате локален, физически магазин за дрехи от изключително значение е да имате създаден локален листинг на обекта си в Google.
Това означава, че трябва да се създали фирмен профил на магазина си в търсачката, да сте регистирали и верифицирали точния адрес, локация в Google Map, телефон за контакт, работно време и друга полезна информация за вашия обект, от която клиентите се интересуват.
Това е важно както за позиционирането ви в търсачката, така и за опътване на клиентите към вашия обект, в случа,че потърсят локацията и обекта ви в навигацията си. Друго важно нещо е, че магазинът ви ще се показва в търсачката на хората, които тръсят точно стоките, които продавате, и са близо до вас. Google си знае работата и със сигурност ще ви помогне да имате колкото се може повече клиенти.
Възползвайте се!
Заложете на универсални модели и оригинални дизайни?
Изберете да зареждате вашия магазин с модели, които са в евър грийн цветове и кройки и имат универсално приложение. Да, знаем, че ви посъветвахме да следвате модните тенденции и да се съобразявате с тях, но това не пречи да заложите и на класическите дрехи в гардероба, които няма да се сменят на следващия сезон. Изберете едновременно модни дрехи, които няма да са демоде след 6 месеца, а ще продължават да се носят. Така ще сведете до минимум опасността стоката ви да остане непродадена, защото модата и няма да е отминала бързо.
Надяваме се, че сме били полезни с тези съвети! Желаем ви успех!
Ако сте собственик на физически или онлайн магазин за дрехи и търсите бизнес партньор, от който да зареждате стоката си в магазина, ние от Уърлд Трейд Онлайн ЕООД можем да ви помогнем. Ние сме един от най-големите вносители на дамски конфекция в България. Внасяме висококачествени дрехи от Италия, Полша, Унгария и Китай. Можете да посетите нашия склад на гр. София, уп. Петър Панайотов 3, базар Арена (вход до офис на Еконт, Илиенци първа база), щанд 56-57.
Вижте повече за нас тук.